Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-0
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-1
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-2
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-3
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-4
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-5
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-6
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-7
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-8
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-9
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-10
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-11
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-12
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-13
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-14
  •  Οι μαθητές του Ελληνικού Τμήματος δημιουργούν αφίσες κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού-15

« Στις 5 Μαρτίου, στην αίθουσα Πληροφορικής, το Γ3 του ελληνικού γυμνασίου σε ομάδες δημιούργησε αφίσες ενάντια στη ρητορική του μίσους στο διαδίκτυο. Το δίωρο εργαστήριο, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας (διδάσκουσα: Ιωάννα Σπηλιοπούλου), εμψύχωσε η κυρία Τέρψη Κρεμαλή, γραφίστρια και εικαστικός (Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας Καρπός). Αφού καταγράψαμε συμβουλές για την αντιμετώπιση του ηλεκτρονικού εκφοβισμού, η κάθε ομάδα, χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο Piktochart, αλλά και τη φαντασία και τη δημιουργικότητά της, παρουσίασε τη δική της αφίσα. Η γραφιστική δημιουργία ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία για όλους μας! »

Αλεξάνδρα Τσελέντη (Γ3)

Η αφίσες των μαθητών μας υπάρχουν online στο site του Κέντρου Εκπαιδευτικών Δράσεων και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας Καρπός: http://www.karposontheweb.org/silence-hate/teen-workshops/